Tuesday, August 7, 2007

Kelas Musim Panas dan Smart Circle Isra' Mikraj

Assalamualaikum wbt...

Sedikit update untuk kelas-kelas pengajian yang berlansung sepanjang cuti musim panas ni.(InsyaAllah dalam seminggu dua ni je lagi)

  • Hari Isnin dan Selasa : Bersama Ustaz Firdaus bin Hat dalam membincangkan kitab Halal Dan Haram karangan Dr Yusof Qaradhawi. Masa : 5:20 pm (lepas asar)
  • Hari Rabu dan Khamis : Bersama Ustaz Saiful bin Mat Nawi membincangkan kitab Risalah Jamiah. Masa : 5:20 pm (lepas asar juga)

Harap sahabat-sahabat yang hendak mengikuti kelas-kelas ini dapat menepati masa walaupun kadang-kadang pengisi terlambat sedikit kerana jarak perjalanan yang jauh.

Satu lagi...

Pada hari Jumaat ini, 10 Ogos 2008 bersamaan 27 Rejab 1428H pada pukul 5:20 pm di Markaz Biro Pembangunan Insan,(rumah ana la tu) akan diadakan smart circle bagi ikhwah tahun satu.Jadi untuk kali ini kita akan adakan satu pengisian berkaitan isra' mikraj sempena memperingati peristiwa tersebut pada bulan rejab ini. Justeru dijemput kepada semua sahabat PERUBATAN ikhwah akhawat, kecil besar untuk turut hadir dalam majlis ilmu tersebut.



Sekian,
Tengku Abdul Kadir Tengku Zainal Abidin
Exco Pembangunan Insan, PERUBATAN

No comments: